Πολεμικές τέχνες και θεραπεία
Αναφέρεται στην χρήση των πολεμικών τεχνών ως εναλλακτική ή συμπληρωματική θεραπεία για μια ιατρική διαταραχή . Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει διαταραχές του σώματος ή του νου . Η θεραπεία μπορεί να περιλαμβάνει εφαρμογές όπως η προώθηση κιναισθητική ισορροπία σε ηλικιωμένους,ή διαταραχή,μέσω τουΤάι Τσι Τσουάν , ή μείωση της επιθετικότητας σε συγκεκριμένους πληθυσμούς (Lamarre, 1999).
Σύγκριση με άλλες μεθόδους άσκησης
Οι περισσότερες συμβατικές θεραπείες, όπως η προπόνηση με βάρη και η ψυχοθεραπεία είναι επίσης σημαντικό όφελος, η θεραπεία με πολεμικές τέχνες μπορούν να ενσωματώνουν μοναδικά χαρακτηριστικά ότι οι άλλες θεραπείες δεν ενσωματώνουν στην πράξη τους. Για παράδειγμα, στα παιδιά με χαμηλή αυτοεκτίμηση , μπορούν να αναπτύξουν ταυτόχρονα τομείς όπως η αυτοάμυνα δεξιότητες (για να υπερασπιστούν ενάντια στη σωματική βία), φυσική κατάσταση , οδηγίες για το πώς να χειριστούν στρεσογόνες σενάρια σε μια σωματική ή ψυχική , μέσα από επιτυχημένες εφαρμογές της πολεμικής τεχνικής, όπως η σανίδα-σπάσιμο ήτα kata (φόρμες).
Ένα από τα κρίσιμα χαρακτηριστικά της θεραπείας είναι το είδος της πολεμικής τέχνης, καθώς και τα σχέδια μαθημάτων του εκπαιδευτή. Για παράδειγμα, η πυγμαχία με προσανατολισμό τον ανταγωνισμό ο εκπαιδευτής δεν θα προσφέρει την ίδια εμπειρία ως τον εκπαιδευτή του Tae kwon do ή του Tai chi όπου δίνει έμφαση στη γνώση και συναίσθηση των δράσεων και τις σκέψεις του. Παρά το γεγονός ότι όσο η πυγμαχία και το Τάι Τσι μπορούν να οριστούν ως πολεμικές τέχνες, στην ιστορία τους, φιλοσοφία τους είναι διαφορετικές.
Ένα σημαντικό πρόβλημα με τη θεραπεία και τις πολεμικές τέχνες σε ένα ψυχολογικό πλαίσιο είναι η διάκριση ανάμεσα σε μια θεραπευτική προσέγγιση και μια πολεμική προσέγγιση στα μαθήματα. Με την εξέλιξη των πολεμικών τεχνών σε συστήματα μάχης ( Krav Maga ) και μαχητικά αθλήματα ( Kickboxing , Υποβολή Πάλη , Mixed Martial Arts ), πολλοί εκπαιδευτικοί και οι οργανώσεις διδάσκουν μόνο τις πολεμικές / μαχητικές τεχνικές με ελάχιστη (ή καθόλου) προσοχή στην φιλοσοφική , πνευματική ή κοινωνική θεματολογία. Με άλλα λόγια, οι μαθητές μπορούν να διδαχθούν μόνο πώς να πολεμήσουν χωρίς μαθήματα στο κατάλληλο πλαίσιο για την εφαρμογή αυτών των τεχνικών, κάτι που τονίζεται στην παραδοσιακή πολεμική τέχνη προγράμματα σπουδών.